poniedziałek, 25 marca 2013

Sesja z Karoliną

      Zgodnie z wczorajszymi obietnicami, dzisiejszy wpis będzie o sesji zdjęciowej, w której miałam okazję uczestniczyć osobiście jako wizażystka, a zarazem jako modelka. 
      Sesja odbyła się 1,5 tygodnia temu i zdjęcia miałam już po kilku dniach, ale chciałam jeszcze trochę potrzymać Was w niepewności i efekty zamieszczam dopiero teraz. Na pierwszy ogień- moja koleżanka- Karolina. 
      Karolinę miałam okazję malować już po raz drugi. Nie była to jej pierwsza sesja zdjęciowa. Moim zdaniem przed obiektywem czuła się jak w ryba w wodzie. Z racji tego, że Karolina na co dzień ubiera się i maluje przeważnie na czarno, chciałam trochę odejść od jej stylu i wykonałam delikatny makijaż w odcieniach turkusu i błękitu, a to wszystko podkreślone złotym cieniem pod łukiem brwiowym. Aby dodać efektu blasku i świeżości- przykleiłam tuż nad linią rzęs cyrkonie 3D. Makijaż był robiony za pomocą taśmy bezbarwnej przyklejonej po bokach powieki, aby uzyskać bardzo ostry kontur oka. Uznałam, że taka technika będzie odpowiednia dla kształtu oka, jakie posiada Karolina. Makijaż miał być trochę baśniowy, romantyczny i raczej nie do chodzenia na co dzień. Karolina była zadowolona z efektu końcowego, ja również. 

***

      Pod tym wpisem możecie zostawiać pytania w ramach "Waszych Poniedziałków". Macie czas do jutra do północy. Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi zachęcam do przeczytania Regulaminu!

Zdjęcia wykonała Michalina Woźniak. Tutaj możecie obejrzeć więcej jej prac.







1 komentarz:

  1. Z jakiej firmy najlepiej używać tuszu do rzęs?
    Lubię na facebooku jako Joanna Sz.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.