sobota, 30 marca 2013

Odpowiedzi na pytania+ recenzja tuszu Bourjois Queen Attitude

      Witajcie Kochani!
      Pod poniedziałkowym wpisem dostałam pytanie od Joanny, która zastanawia się z jakiej firmy najlepiej jest kupić tusz do rzęs.
      Droga Asiu- miałam do czynienia już z wieloma tuszami do rzęs i dla mnie jest tylko jeden bezapelacyjny HIT- to Maskara firmy Bourjois, Queen Attitude. 

Poniżej przedstawiam recenzję tego tuszu.

Opis producenta: 
"Nowa, wielozadaniowa maskara w odcieniu głębokiej czerni, zapewnia intensywny, tajemniczy makijaż oczu. Dzięki spiralnie nachylonej szczoteczce oraz delikatnej, intensywnie napigmentowanej formule, tusz zwiększa objętość rzęs, maksymalnie je wydłuża, idealnie rozdziela i ułatwia skośne malowanie z boku na bok.
Efekt: oczy są optycznie powiększone- wydają się dwa razy większe" 


Zalety:
- wspaniała szczoteczka, która pięknie rozdziela wszystkie rzęsy
- głęboki, czarny kolor
- wspaniale podkręca rzęsy
- nie rozmazuje się
- wydłuża, pogrubia
- nie robi cieni pod oczami
- tusz trzyma się nienagannie przez wiele godzin
- oko jest cudownie zaakcentowane, maksymalnie powiększone
- zgrabne opakowanie

Wady:
- cena...

Mój opis:
Po raz pierwszy na tusz trafiłam podczas wielkiej promocji w Rossmannie ponad pół roku temu. -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu bardzo podziałało na moją kobiecą wyobraźnię. Akurat szukałam wtedy jakiegoś dobrego tuszu do rzęs. O firmie Bourjois słyszałam już wiele dobrego wcześniej, chociaż nigdy nie miałam styczności w tuszami tej marki. Na sklepie dostępny był tester, postanowiłam wypróbować produkt i się nie zawiodłam. Moje rzęsy po kilku ruchach szczoteczką były pięknie pogrubione i wydłużone. Moje zaskoczenie było tym większe, bo wcześniej nie użyłam zalotki, a to nieodzowny element mojego makijażu. Jednak rzęsy nawet bez  zalotki wyglądały super. Kupiłam tusz i od tamtego momentu nie wyobrażam sobie stosować czegoś innego. Maskara sprawdza się świetnie zarówno u mnie, jak i u osób, które maluję. Myślę, że znalazłam swój hit i nie będę szukać dalej. 
      Niestety, wielkim minusem jest cena tego produktu. W Rossmannie bez promocji kosztuje on AŻ 50 zł!!! Dla mnie jest to mega drogo jak na tusz do rzęs. Jednak szczęśliwy traf chciał, że trafiłam na ten tusz w jednej małej drogerii w centrum handlowym w Lublinie i nie mogłam uwierzyć, iż kosztuje on tam jedyne 38 zł. Ogromna róznica w cenie. Takze wszystkim zainteresowanym polecam poszukanie tego tuszu w tańszej cenie, nie warto przepłacać!

Na koniec kilka zdjęć: 



3 komentarze:

  1. Wygląda na dobry. :)
    Ja sobie ostatnio kupiłam fajny tusz za 10 zł. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podkład z tej firmy.. Świetny był.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo Olu za odpowiedź:)teraz już wiem jaka firma jest najlepsza co do tuszu:)
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.