środa, 6 marca 2013

Makijaż wiosenny

      Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Niektórzy już chowają zimowe buty i płaszcze do szafy rozkoszując się ciepłymi promykami wiosennego słoneczka, które nieśmiało wygląda zza chmur. I mnie także udzieliła się ta pozytywna aura. Wiosna jest wspaniałym czasem do regeneracji i zmian. Postanowiłam sobie aktywnie działać i uczestniczyć w różnych projektach dotyczących wizażu oraz stylizacji. 
      Na prośbę czytelników mojego bloga wstawiam dziś kolorowy wiosenny makijaż. Modelką została moja koleżanka- Asia, dobrze wam już znana z notki o makijażu wieczorowym. Gdy myślimy o wiośnie, pierwsze co nasuwa się na myśl, to pastelowe, barwne odcienie. W tym wypadku postawiłam na róże oraz fiolety, wewnętrzny kącik oka rozjaśniłam złotawym perlistym cieniem. Całość domyka jaskółcza kreska oraz mocno wytuszowane rzęsy. Pastelowy błyszczyk i brzoskwiniowy róż sprawiają, że makijaż wygląda na świeży i naturalny. 



      
Kosmetyki użyte do makijażu:
Podkład Catrice Perfect Resist 24 H
Puder fixujący Glazel
Róż- Sephora
Bronzer- Essence
Cienie- paleta Manly 120 kolorów
Eyeliner- Sephora
Tusz- Bourjois Queen Attitude
Błyszczyk- Sephora
Korektor do brwi- Soraya

17 komentarzy:

  1. mm..piękny ten makijaż a to wszystko dzięki Tobie:)<3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne oczka :) Bardzo fajnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej niesamowity :)Olu rozwijasz się - piękny makijaż, strasznie mi się podoba :D kreska jest świetna.jak dla mnie właśnie te dwa,które przedstawiłaś na oczach Asi są najlepsze wśród prezentowanych na Twoim blogu.umyślę że jest dla mnie do odwzorowania na własnych oczach :))) liczę na kolejne. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie, ze makijaz sie podoba. na zywo kolorki byly oczywiscie bardziej nasycone, ale jak wiadomo- lampa zjada kolor.
    Aniu- oczywiscie, ze mozesz zrobic taki makijaz na swoich oczach. Ogolnie fiolety i roze są typowo wiosennymi kolorkami, ktore uzywane są w wielu makijazach, zarowno na dzien jak i na wieczor- decyduje tutaj intensywnosc koloru. Taki makijaz robi sie bardzo prosto, a efekt jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odwzoruję go sobie bo jest mi dobrze w fioletach - sama tak z resztą mówiłaś :D Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, ze tak. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny!
    jakie Ty masz śliczne duże oczy! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale na zdjeciu jest akurat kolezanka :)

      Usuń
  8. Fajnie dobrane kolory. :)

    indywidualistkaa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie i równo pomalowane oczy. Ja czasem mam problem, że zrobię je sobie inaczej :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne oczy! jestem pewna, że koleżanka była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, świeży look :)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie dobrane kolorki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. doradź koleżance aby usunęła wąsik

    OdpowiedzUsuń
  14. Koleżanka ( która wygląda jak kolega) bez obrazy, ale wąsik, fryz i brwi są nie na miejscu, bo o ile to kobieta to wygląda jak facet.. I wszystkie które komentują widzą to doskonale.. Co do makijażu jest wykonany ok, szału nie ma, ale jest dokładność.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.