niedziela, 24 marca 2013

Liebster Award

      Kilka dni temu Szczypta Pieprzu nominowała mnie do Liebster Award. Dziękuję.

Zasady zabawy:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi ;)


1. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
Bez bielizny.

2. Wolisz mieszkać w małym czy dużym mieście?
W dużym.


3. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
Nie ma jednego konkretnego miejsca. 


4. Kim chciałeś/aś zostać będąc dzieckiem?
Zakonnicą.


5. Jakie jest Twoje najwcześniejsze wspomnienie?
Zakrztuszenie dropsem "Mentos"


6. Wolisz psy czy koty?
KOTY, KOTY, KOTY!!! <3


7. Jakie 3 rzeczy byś zabrał/a na bezludną wyspę?
Gwiazdkę z nieba, trochę słońca i uśmiech. 


8. Jeśli za tydzień miałby być koniec świata to byś zrobił/a?
Kupiłabym sobie sukienkę z Hugo Bossa.


9. Wolisz kawę czy herbatę?
Herbatę z pokrzywy.


10. Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić bloga?
Stwierdziłam, że to już ten moment, aby zaistnieć w sieci. Mieć coś więcej, niż konto na Facebooku i na Naszej Klasie. Czułam nieodpartą potrzebę dzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami z innymi. Chciałam pokazać kobietom, że mogą być piękne, niezależnie od tego, ile mają lat i jakie doświadczenia za sobą. 

11. Co zawsze poprawia Ci humor?
Głupota innych.

Moje pytania:
1. W jakim stylu się ubierasz?
2. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
3. Jak brzmi Twoje motto życiowe?
4. Jakie cechy Cię najbardziej denerwują u innych ludzi?
5. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
6. Lubisz dzieci?
7. Czy uważasz, że w Polsce jest przyszłość dla młodych ludzi?
8. Wymień swoje 3 największe zalety.
9. Boisz się pająków?
10. Ulubiona pora roku?
11. Co chciałabyś mi teraz powiedzieć?

Do zabawy nominuję:

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) niedługo odpowiem na te pytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :*
    Już odpowiedziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie!
    Odpowiem chyba dopiero po świętach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, na pytania odpowiedziałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałam:
    http://czytamysobie.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html#comment-form
    Dziękuję za nominację.:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz zobaczyłam Twój post u siebie na blogu.
    Wow, dzięki za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.