wtorek, 26 marca 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... cegła

FIGURY RÓWNE:
- kolumna
- waza
- cegła

CEGŁA:
- dosyć szerokie ramiona
- brak wcięcia w talii
- masywne uda i płaskie pośladki
- krępe uda i łydki
- średni biust

      Kobiety, które posiadają figurę cegły bardzo często narzekają na swoją męską budowę ciała i płaską pupę. Uważają swoje ciało za mało kobiece i nieatrakcyjne. Jednak można to bardzo łatwo zmienić poprzez sztuczne wytworzenie talii oraz zaokrąglenie pośladków dobierając odpowiednie ubrania. 

NAKŁADAJ:
- marynarki, bluzki i sukienki posiadające wcięcie w talii
- dekolty kopertowe wiązane w talii
- buty na słupku z zaokrąglonym czubkiem
- asymetryczne spódnice
- bluzki, sukienki z lejącym dekoltem
- spódnice ze wstawkami

UNIKAJ:
- marynarek z poduszkami
- dwurzędowych płaszczy
- koturn
- spódniczek mini
- topów na cienkich ramiączkach

Poniżej kilka zestawów mojego autorstwa:

TAK:


NIE:

3 komentarze:

  1. Ja właśnie nie wiem jaką mam sylwetkę, w każdej czegoś mi brak. :x

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co... to dopiero polowa sylwetek. jeszcze 6 przed nami, a wiec mysle, ze na pewno odnajdziesz swoja :) są tez tak zwane sylwetki mieszane, to znaczy- mozesz miec kilka cech z jednej sylwetki, a kilka z drugiej, ale w takim przypadku bierzemy pod uwage te sylwetke, ktorej cechy przewazaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że producenci spodni uważają, ze wszystkie kobiety mają taką sylwetkę. ;/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.