niedziela, 24 marca 2013

Odrobina humoru na osłodę

      Lubicie czary humor? Ja bardzo! Zwłaszcza, jeżeli dotyczy tak ciekawych zagadnień, jak opracowane pytania na egzamin czeladniczy, który czeka mnie za kilka tygodni. 
Za każdym razem, gdy myślę, że juz naprawdę nic nie jest w stanie mnie zdziwić- głupota ludzka znów daje o sobie znać i to ze zdwojona siłą. 

Tekst autentyczny. "Ktoś" tak wspaniale odpowiedział na pytania z "Zasad bezpieczenstwa", ze zapewnil mi robotę na caly dzien, ale ten tekst pobił juz wszystko. 
Pytanie brzmiało:
"W jaki sposób tamujemy krew w przypadku rany szyi?"
odpowiedz?: "Należy założyć opaskę uciskową (...) Należy obserwować zranioną kończynę, jeśli zacznie sinieć opaskę należy lekko rozluźnić."
Gratuluję głupoty! Nie wiem, kto to pisał, ale proponuje, aby sam zalozyl sobie opaske uciskowa na szyje i sprawidzil, co sie wtedy stanie...


................

Myślę, że na dziś wystarczy. Bo jeszcze sie wystraszycie i nie będziecie czytać mojego bloga :)

Przejdźmy do informacji przyjemniejszych, niż opaski uciskowe. Już jutro na blogu ukaże się pierwsza tura zdjęć z mega sesji zdjęciowej, w roli głównej-  Karolinka ;) Dziś mała zapowiedź:


      Kochane- pamiętajcie, że jutro kolejny poniedziałek, więc pomyślcie nad pytankami ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.