wtorek, 5 marca 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... wiolonczela

Figury SUPERKOBIECE:
- lizak
- klepsydra
- wiolonczela


Wiolonczela:
- szerokie ramiona i biodra
- duża pupa
- średnie wcięcie w talii
- masywne uda, ale szczupłe łydki
- duży biust


      Wiolonczela często bywa nazywana klepsydrą w rozmiarze 40+. Sylwetka wiolonczeli jest zrównoważona i proporcjonalna. Największym atutem są duże piersi i krągła pupa. 

NAKŁADAJ:
- bluzki i sukienki z dekoltem w kształcie litery V
- sukienki i spódnice z wyraźnie zaznaczoną talią
- bluzki kopertowe
- dopasowane koszule
- spodnie o prostych nogawkach
- żakiety ze szwami pionowymi
- buty na słupku

UNIKAJ:
- botków i wszelkich innych butów kończących się tuż za kostką
- sukienek i spódnic mini
- błyszczących, cekinowych ubrań
- bardzo obcisłych spodni
- ołówkowych spódnic
- bluzek i sukienek z aplikacjami na wysokości biustu

Poniżej przedstawiam kilka zestawów mojego autorstwa

TAK


NIE



4 komentarze:

  1. Ciekawa notka.:P Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym się różni wiolonczela i klepsydra - w sensie jak mam rozpoznać którą z tych figur mam?

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm moja figura to chyba wiolonczela ale nie nosze rozmiaru 40+ bynajmniej jeszcze nie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiolonczela - ramiona i biodra tej samej szerokości klepsydra - biodra tej samej szerokości co okolice biustu. Uważam że jeśli wiolonczela jest szczupła i wysoka to może pozwolić sobie na botki, obcisłe spodnie typu rurki czy mini spódniczki. ja znam wiele dziewczyn młodych o tej figurze i wyglądaja świetnie w takich rzeczach. Szczupłe wiolonczele nie mają masywnych ud czy duzych piersi. nie zawsze maja strasznie szerokie ramiona czy biodra. czy przy wzroście 178 ramiona- 96, talia-67 biodra - 94 to dużo? W niektórych ubraniach (jeśli są wysokie) przypominaja kolumny. naprawde...Licze na to że ktos wreszcie to zauważy i o tym wspomni...mam nadzieje że pojawia się zestwy bardziej młodzieżowe, nie tylko styl klasyczny.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.