wtorek, 19 lutego 2013

Raczkowanie

      Tak, dobrze przeczytaliście tytuł. Raczkuję dopiero w pisaniu bloga, a więc nie spodziewajcie się cudów na początek. I tak jestem dumna z siebie, że w końcu założyłam swój własny kącik, a zbierałam się do tego kilka miesięcy. Miałam też parę nieudanych prób. Nieudanych- ponieważ jestem 100 lat za Murzynami, jeżeli chodzi o technikę i internet. W końcu odniosłam sukces- blog istnieje i w dodatku wygląda tak, jak chciałam. 

      Hm... parę słów o mnie? Powiem raczej krótko- przecież nikt nie lubi czytać długich i nudnych opisów. Aleksandra. Lat (prawie) 24. Studentka z Lublina, największa pasja- moda i wizaż. Uwielbia- koty. Nienawidzi- pająków. 

      Blog ten miał mieć charakter przede wszystkim modowy, ale z racji tego, że konstruktywnej krytyki nigdy za wiele, znajdą się tutaj także makijaże mojego autorstwa (chętnie posłucham rad profesjonalistów i amatorów), recenzje kosmetyków, dużo zdjęć i przemyśleń życiowych. 

Usiądźcie wygodnie, zróbcie sobie kawę/herbatkę (ewentualnie coś mocniejszego), a ja opowiem Wam bajkę... 

    

6 komentarzy:

  1. świetny ten twój blog:)super

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę fajnie mi się czytało twój wstęp, ale oczekuje czegoś więcej
    Już Cie polubiłam i cenię że udało Ci się w koncu założyć to cosik bo fajna sparwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego blogowania życzę- znajoma z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do dodania bloga do: http://lubelskablogosfera.blogspot.com/ :) popularność Ci wzrośnie, jak będzie w zakładce "kto w trawi piszczy" - sporo ludzi tam zagląda :) ja tam jestem :)

      Usuń
  4. To lubię. Konkretne, rzetelne informacje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.