sobota, 23 lutego 2013

Metamorfoza Asi

      Na specjalną prośbę czytelników mojego bloga- dzisiaj prezentuję metamorfozę mojej koleżanki- Asi. Wstawiam, dla porównania zdjęcia bez makijażu i po przemianie. Asia ma bardzo duże i ładne oczy, ale problem stanowi tzw: chowająca się powieka. Oczom takim ładnie w makijażu graficznym, mocnym i ciemnym.
      Zdecydowałam się na wykonanie smokey eye metodą przecierki w kolorze czarno-zielonym ze złotym akcentem na środku powieki. Do tego mocno wytuszowane rzęsy i delikatne usta. Ocenę makijażu pozostawiam Wam. Z góry przepraszam za złą jakość zdjęć, ale mam marny aparat, do tego fotki były robione przy świetle sztucznym późnym wieczorem.




Kosmetyki użyte w makijażu:
 Podkład Catrice 24 H
Kamuflaż w kółeczku Kryolan
Puder w kamieniu Inglot
Puder fixujący Glazel
Bronzer Essence
Róż Sephora
Cienie- paletka Manly 120 kolorów
Cienie pyłki bez firmowe
Tusz Bourjois Queen Attitude
Brwi- korektor do brwi Art Scenic Eveline
Usta- błyszczyk owocowy Essence

7 komentarzy:

  1. łał...świetnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Świetne rzęsy! :)

    indywidualistkaa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super Olu,masz rację Asia ma wieeeelkie, piękne oczy jak postać z mangi i powinna z tego korzystać :-))) czekam na więcej w Twoim wykonaniu . Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. o woow ! na imprezę idealny

    OdpowiedzUsuń
  5. oczko na ostatnim zdjęciu wygląda zjawiskowo, cienie pięknie podkreślają tęczówkę.idealnie wydobyłaś jej atut - te duże oczy. poproszę o kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.