wtorek, 19 lutego 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... lizak

     Dzisiaj wtorek. Jest to dobry dzień, aby zapoczątkować cykl na blogu pod tytułem "Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach". Od dnia dzisiejszego co tydzień postaram się zamieszczać szczegółowe opisy sylwetek kobiecych według najnowszej typologii, która wyróżnia 12 rodzajów. Zdecydowałam się na taki krok, ponieważ przeraża mnie wszechobecne przekonanie, że istnieją tylko 3 typy sylwetek: gruszka, jabłko oraz klepsydra. I każda dziewczyna na siłę próbuje się dopasować do jakiegoś typu, bo przecież tak trzeba. Śmieszą mnie kobiety, które wstawiają swoje zdjęcia w bieliźnie na znanych forach modowych i rozpaczliwie pytają o poradę, a 90% odpowiadających wypisuje totalne bzdury. Pora z tym skończyć!

ZACZYNAMY

I. Sylwetki SUPERKOBIECE
- lizak
- klepsydra
- wiolonczela


LIZAK:
- wąskie ramiona, które są wprost proporcjonalne do bioder
- wcięcie w talii
- długie i smukłe nogi
- bardzo duży biust



Figura lizaka jest ideałem z punktu widzenia mężczyzn, ale często kobietom przeszkadza zbyt duży biust. Często (oczywiście nieudolnie) próbują ukryć go pod bluzkami sukienkami typu oversize, które zniekształcają ich sylwetkę. 

NAKŁADAJ:
- dopasowane, ołówkowe spódnice
- obcisłe, gładkie bluzki
- proste spodnie albo rurki
- dekolty w kształcie serca
- długie wisiorki 
- spodnie z wysokim stanem

UNIKAJ:
- golfów, ponieważ zniekształcają klatkę piersiową
- bluzek z żabotem, marszczeniami, koronkami na wysokości biustu
- topów w geometryczne kształty

Poniżej przedstawiam zestawy mojego autorstwa.

TAK


NIE


6 komentarzy:

  1. Hej :)
    Super pomysł na bloga! Będę śledzić na bieżąco i czekam na mój typ figury, mam nadzieję że już nie długo! Takie info by mi się bardzo przydało :)
    Twój blog będzie moich zakładkach, tylko nie trać zapału ;)
    Snusmumrike

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo za podzielenie się opinią :) Nowe typy sylwetek bede sie starala publikowac co tydzien we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie czekam na swój typ , powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie się w końcu dowiem, jaki rodzaj sylwetki ja posiadam!
    Dodaję blog do obserwowanych, bo miło się czyta :)
    Powodzenia, również niedawno założyłam bloga, może akurat w wolnej chwili zajrzysz ;)
    http://roolinginthedeep.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za mile słowa. chętnie zajrzę na Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.