wtorek, 26 lutego 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... klepsydra

Figury SUPERKOBIECE:
- lizak
- klepsydra
- wiolonczela

Klepsydra:
- biodra tej samej szerokości, co ramiona
- wcięcie w talii
- zgrabne nogi, ale masywniejsze uda
- większy biust


      Figura klepsydry jest bardzo pożądana wśród kobiet. Ramiona praktycznie takiej samej szerokości co biodra, a do tego wcięcie w talii i większy biust. Klepsydra to sylwetka bardzo proporcjonalna i zrównoważona, ale nie oznacza to, że kobiety o tej figurze świetnie wyglądają we wszystkich ubraniach!

NAKŁADAJ:
- plisowane spódnice o kształcie litery A lub ołówkowe
- spodnie o prostych nogawkach
- sukienki, bluzki z wcięciem w talii
- dekolty w serek
- fasony gorsetowe
- paski na talię
- jednorzędowe płaszczyki
- buty na obcasie

UNIKAJ:
- żabotów i zdobień na wysokości biustu
- zabudowanych pod szyję sukienek i bluzek
- luźnych ubrań, typu oversize
- bardzo szerokich pasków
- sukienek z obniżoną talią
- butów zapinanych w okolicach kostki

Poniżej przedstawiam zestawy mojego autorstwa:

TAK


NIE



2 komentarze:

  1. ja to mam tak zamotaną figurę, że nigdy ciężko dokładnie określić, który typ figury jest mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz... na pewno sie wpasowujesz w jakis model figury, chociaz z grubsza. zreszta ich jest az 12, takze mysle, ze spokojnie odnajdziesz swoj typ :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.