środa, 29 stycznia 2014

Makijaż wieczorowy ;)

Witajcie!

   Miałam tego makijażu tutaj nie wstawiać, bo robiłam go jeszcze zanim miałam lampę pierścieniową i zdjęcia tradycyjnie pstrykane w łazience przy słabym świetle, ale stwierdziłam, że nie wyszło tak źle, więc dodam.






 
Kosmetyki:
*Krem matująco-seboregulujący AA
*Silikonowa baza pod makijaż Studio Secrets anti-shine mattifying Loreal
*Kółeczko kamuflaży Kryolan nr 5
* Korektor kryjąco-rozświetlający pod oczy Art Scenic Eveline
* Podkład Skin Balance Pierre Rene
* Puder Kryolan Ant-Shine
* Bronzer Astor Skin Match 002 Brunette
*Róż z paletki Sephory
*Cenie Glazel (niestety po takim czasie nie pamiętam już nr)
*Cienie Sleek z paletki Acid
*Baza pod cienie Hean
*Tusz do rzęs Bourjois Queen Attitude
*Cienie do brwi Eyebrow Kit Oriflame
*Żel do brwi Giordani Gold Oriflame
*Błyszczyk Glazel Diamond Coctail
*Sztuczne rzęsy Ardell z serii Fashion nr 113

28 komentarzy:

  1. dobrze że dodałaś!! bardzo fajny, śliczny ten niebieski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz chyba ostatnie zdjecie z tych gorszych jakosciowo ;)

      Usuń
  2. przepięknie! :) szkoda że ja tak nie potrafię:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny . .. szkoda że tak rzadko jest coś nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz będę starała sie zamieszczac wpisy czesciej :)

      Usuń
  4. zastanawiam się po co podejmować się zakładania skoro nic na nim nie ma , ciągle te same stare posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro cos ci sie nie podoba, to nie musisz wchodzic na mojego bloga :)

      Usuń
  5. Wspaniały make up, wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny...tylko czemu Cie tu tak mało?/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za makijażu


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaz i te rzesy extra:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.