środa, 12 marca 2014

Po dłuższej przerwie świeży makijaż popołudniowy.

Witajcie!
   Nie wchodziłam tutaj od miesiąca. Weszłam dziś i oczom nie wierzę, ile komentarzy było podczas mojej nieobecności. Powiem krótko- miałam kryzys. Nie chciało mi się malować, więc nie malowałam. Może nie miałam pomysłów, a może po prostu mi się nie chciało. Kilka razy próbowałam się zabrać za makijaż i wychodziła totalna klapa. Malowałam jakby nie swoją ręką, makijaże przypominały te z początku mojej "kariery wizażystki", więc stwierdziłam, że nie będę po prostu tutaj nic wstawiać. Wychodzę w zyciu z założenia, że nic na siłę. Wizaż ma być pasją i czyms, co sprawia mi przyjemnośc, a nie do czego się muszę zmuszać, a przez ostatnie 1,5 miesiąca zmuszałam się. Chciałam Was serdecznie przeprosić za to, iż nic tutaj nie pojawiało się przez tak długi czas. Wiem, że mam wiernych czytelników, którzy na pewno wchodzili nie raz i nie dwa czekając na nowy wpis i się nie doczekali... Jest mi przykro, że Was zawiodłam, ale nic nie poradzę, że pasja na chwilę mnie opuściła. Podziwiam wizazystki, które prowadzą swoje blogi regularnie i mimo slabszego okresu potrafią się zmobilizować i wstawiać makijaże na bloga. Ja tak nie potrafię. Potrzebowałam czasu, by znowu zacząć malować i teraz ten moment nadszedł. 

   Wczoraj postanowiłam stworzyć makijaż wiosenny. Z pozoru w odcieniach błękitu i lazuru, ale nie użyłam żadnego cienia w tym tonie. Ciekawy efekt powstał poprzez pomieszanie zieleni z szarością i bielą. Zdjęć zrobiłam mnóstwo i nie potrafiłam wybrać najlepszych, dlatego wstawiam ich tutaj tak dużo. 

   Poniższy makijaż jest idealny dla osób, które mają opadającą powiekę, a chciałyby zrobić widoczny, ale zarazem delikatny i świeży makijaż popołudniowy/wieczorowy. 














Kosmetyki

*Krem matująco-seboregulujący AA
*Silikonowa baza pod makijaż Studio Secrets anti-shine mattifying Loreal
*Kółeczko kamuflaży Kryolan nr 5
* Korektor kryjąco-rozświetlający pod oczy Art Scenic Eveline
* Podkład Glazel anti-shine
 * Puder Kryolan Ant-Shine
* Bronzer Astor Skin Match 002 Brunette
*Róż z paletki Sephory
* Cienie Glazel

 * Cień biały z paletki Sleek Acid


*Baza pod cienie Hean
*Tusz do rzęs Bourjois Queen Attitude oraz Master Curl Oriflame
*Cienie do brwi Eyebrow Kit Oriflame
*Żel do brwi Giordani Gold Oriflame
* Pomadka Pink Nude Oriflame
* Lip fix Kryolan
I na koniec jeszcze wisienka na torcie
Życzę wszystkim miłego dnia!



20 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. Wyszczupla twoją twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze to za sprawa dużej ilosci bronzera :)

      Usuń
    2. Bronzer czyni cuda, jeśli się go umiejętnie nałoży :)
      Piękny makijaż, a ostatnie zdjęcie zbiera moje achy i ochy - cudowna przemiana :D

      Usuń
    3. jak patrze na swoje zdjecie bez makijazu, to chce mi sie smiac za kazdym razem ;) a gdy widze zestawienie w makijazu i bez, to dopiero jest beka ;D

      Usuń
  2. świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje makijaże ! :))

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż, zakochałam się w oczach :D

    http://macblooulive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola, jesteś mistrzynią :) Wydobyłaś piękny kolor oczu, nie mogę się nadziwić! Ostatnie zdjęcie najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny Olu :-) prosty w wykonaniu i efektownie wygląda.pozdrawiam Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Metamorfoza na 6+ ale ponawiam prośbę - zakup koniecznie nowy tusz..., bo talent masz ogromny a tusz wszystko psuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupie... spokojnie., poki co milam wazniejsze wydatki, a nie chce kupowac byle czego. Ten tusz byl dobry, ale juz wysechl i dlatego skleja rzęsy...

      Usuń
  8. Fajna przemiana. Makijaż zrobił to do czego został wymyślony ... czyli podkreślił Twoją urodę. Do zaschniętego tuszu dodaj Duraline jeżeli masz. Troszkę go to " ożywi ".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie niedawno czytalam o duraline i na pewno go wyprobuje ;) mam kilka tuszy, wszystkie zaschly i tak troche szkoda wyrzucac, bo dobrych firm są. jezeli to nic nie pomoze wtedy wyrzuce, nie bedzie mi szkoda ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.