niedziela, 23 marca 2014

Wiosna w pełni

Witajcie ;)

   Dziś przychodzę z kolejnym ciepłym i radosnym makijażem. Nazwałam go "wiosna w pełni", ponieważ kojarzy mi się z cudowną pogodą, jaka aktualnie jest za oknem. Wiosna to idealny czas, by odejść od szarych i ciemnych makijaży na rzecz tych promiennych i wesołych. Nie bójcie się kolorów na oku! Codziennie mijam na ulicy setki dziewczyn i zauważyłam coś, co mnie bardzo zasmuca. Praktycznie żadna z nich nie ma żywych kolorków na oku. Same brązy, beże, miedzie i szarości- czyli najbardziej "bezpieczne" odcienie, którymi raczej nie da się zrobić krzywdy. Wiem... do pracy czy na uczelnię nie wypada, ale mamy weekend, pogoda dopisuje, więc może warto zaszaleć z jakimiś fajnymi neonowymi kolorami na powiece? Zachęcam Was do tego.

Makijaż wykonałam cieniami z palety Glazel. Zdjęć z otwartymi oczami mam niewiele, ponieważ robię dziwne miny pod wpływem lampy pierścieniowej. Sama lampa jest moim niezbędnikiem i już teraz nie wyobrażam sobie zdjęć bez jej użycia, zwłaszcza wieczorem, ale strasznie razi w oczy. Noszę soczewki, a więc moje oczy są jeszcze bardziej wrażliwe i podatne na łzawienie. Światło lampy sprawia, że robię zeza, albo mrużę oczy i nie potrafię nad tym zapanować. Myślałam, że z czasem przyzwyczaję się do tego światła, ale widzę, że jest ciężko. Zazdroszczę dziewczynom, których nie razi światło tej lampy.








Kosmetyki:
*Krem matująco-seboregulujący AA
*Silikonowa baza pod makijaż Studio Secrets anti-shine mattifying Loreal
*Kółeczko kamuflaży Kryolan nr 5
*Podkład Revlon Colorstay do cery tłustej, odcień 150 Buff
* Puder Kryolan Ant-Shine
* Bronzer mineralny Glazel nr 5
*Róż z paletki Sephory
* Cienie Glazel
*Baza pod cienie Hean
*Tusz do rzęs Bourjois Queen Attitude oraz Master Curl Oriflame
*Cienie do brwi Eyebrow Kit Oriflame
*Żel do brwi Giordani Gold Oriflame
* Błyszczyk Glazel Diamond coctail 


30 komentarzy:

  1. Kolorystyka bardzo ładna, ale wg mnie tusz zepsuł cały efekt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mowiac, masz duzo racji... niestety, wszystkie tusze mi wysychaja powoli i trzeba sie zaopatrzyc w cos nowego ;)

      Usuń
  2. makijaż bardzo ładny, fajne zestawienie kolorów :-) ja planowałam zakup lampy, na razie jednak odpuściłam, bo jest więcej światła w ciągu dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lampe polecam, ale tak jak mowie- moje oczy wygladaja pod jej wplywem jakby sie nacpala. juz probowalam z roznej odleglosci, pod roznymi kątami robic zdjecia, ale nadal je mimowolnie mruze i nie potrafie nad tym zapanowac ;/

      Usuń
  3. Strasznie Ci zazdroszczę bo też bym chciała tak umieć się malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego zazdroscic ;) Kazdy moze nauczyc sie malowac, potrzeba tylko odrobiny checi i wysilku ;)

      Usuń
  4. Świetny blog . ;) Zapraszam do mnie : http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorowance na powiece;) lampe tez mam ale zdjecia jakie wykonuje przy jej uzyciu sa oplakane. Musze skonsultowac sie z kolezanka ktora zna sie na tym lepiej niz ja;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki i to połączenie ekstra,ale ten tusz hmmm;/
    A czemu nie zmalowałas jeszcze to tego cieniutkiej kreseczki??Wtedy by tak nie bylo by widać tych "nóżek pająka: ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tusz juz zasechl i niedlugo kupie kolejny. niestety z racji braku funduszy poki co jeszcze korzystam ze starego. A kreske rzadko maluje, bo mi sie odbija i potem caly makijaz wyglada bardzo niechlujnie. jeszcze nie znalazlam takiego eyelinera, ktory by mi sie nie odbil.

      Usuń
  7. Śliczny! Skojarzył mi się z kucykiem Pony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a faktycznie te kucyki byly w podobnych kolorach ;)

      Usuń
  8. ładne oczka zgadzam się co do tuszu :( kochana mam pytanko czy cienie tej firmy nie robią Ci "dziury" na powiece?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż :) przymykam oko na tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest okej, oko całkiem ładne - tylko ten tusz... Powinnaś popracować nad konturowaniem nosa, bo lampa się najbardziej od niego odbija, co go dodatkowo powiększa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIGDY NIE PATRZYLAM NA SWOJ NOS pod pryzmatem tego, ze lampa sie od niego odbija. ciekawe spostrzezenie. poczytam troche o konturowaniu nosa i zobacze, co sie da zrobic ;)

      Usuń
    2. No niestety, nos jest na pierwszym planie, kładziesz na niego dużo pudru, a puder odbija światło - przez co najbardziej odbija się ono od nosa... :)

      Usuń
    3. wiem, ze klade duzo pudru i musze to robic, bo mam bardzo tłusta cere i jakbym tylko musnela nos pudrem, to po godzinie bym sie na kilometr swiecila. Czasami wychodze z domu rano, wracam wieczorem i nie moge sie poprawic w ciągu dnia, a chce wygladac ladnie od rana do wieczora ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładny makijaż :) ciekawi mnie ile kolorów cieni do niego użyłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. he he, już sama niezbyt pamietam. Na pewno biel w wewnętrznym kąciku oka, dalej róż matowy, granat lekko roztarty bielą i do tego w wewnętrznym kąciku w okolicach brwi delikatna perła różowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny make-up, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory przepiękne...Jednak proszę wstrzymaj się z publikacją zdjęć dopóki nie kupisz dobrego tuszu - psuje efekt i jest po prostu OBRZYDLIWY. Z takim tuszem szkoda Twojej pracy. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieniowanie śliczne ale niestety ten tusz. No cóż będzie nowy tusz będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.