niedziela, 5 stycznia 2014

Mój niezbędnik- paletka do brwi firmy Oriflame

Witajcie!
   Przyszedł czas na recenzję paletki do brwi Eyebrow Kit od Oriflame, którą dostałam do testów dzięki uprzejmości Kasi. 

Kilka słów od producenta:
Fantastyczna, poręczna paleta. Wspaniale podkreśla kolor i nadaje wymarzony kształt brwi. Zestaw zawiera 2x cienie (jasno i ciemnobrązowy), wosk do wygładzenia brwi oraz dwa małe pędzelki.



Zalety:
- odcienie pasujące do każdego koloru brwi
- wygodne i poręczne opakowanie
- bardzo dobra pigmentacja
- super trwałość
- wydajność
- dostępność

Wady:
- pędzelki zbyt grube do cienkich brwi

Moja opinia:
Może zacznę od tego, iż kiedyś nie używałam kompletnie nic do podkreślenia brwi. Ba! wcale ich nie regulowałam, pozwoliłam, by rosły takie krzakowate i totalnie nieujarzmione. Dopiero w momencie, gdy poszłam do studium kosmetycznego i zrobiono mi regulację, można powiedzieć "na siłę" dostrzegłam, jak ważnym elementem sa brwi! Dziewczyny, naprawdę uwierzcie mi, iż brwi wpływaja znacząco na kształt całego oka i twarzy. Niewyregulowane strasznie zaburzają całe proporcje twarzy i sprawiają, że nawet dobry makijaz nie prezentuje się tak pięknie. 
   Regulacja brwi w salonie kosmetycznym to koszto koloło 10 zł, więc naprawdę smieszne pieniądze. Później wystarczy już samemu wyrywac na bieżąco odrastające włoski i cieszyć się pięknymi brwiami. Przepraszam za tę małą dygresję, być może nie na miejscu, ale mam nadzieję, że uświadomiłam wam, jak ważne są brwi i odpowiedni ich kształt. 

   Wracając jednak do paletki. Bardzo pozytywne opinie słyszałam o niej już dawno, dawno temu. Jednak zawsze nie po drodze było mi kupienie jej. Używałam jakiś innych produktów do stylizacji brwi i chciałam poczekać, aż mi się skończą. Wreszcie nadarzyła się okazja, że mogłam przetestować tę paletkę i bardzo się z tego cieszę. Produkt mnie zachwycił już od pierwszego użycia i wiem, że kupię ją ponownie pewnie nie raz. 
   Paletka zamknięta jest w małym, bardzo poręcznym puzderku. Zmieści się ono do każdej torebki lub kosmetyczki, zajmuje naprawdę niewiele miejsca. W środku znajduje się lusterko, to akurat moim zdaniem pełni rolę ozdobnego gadżetu. Jest tak małe, iż nie wyobrażam sobie, aby ktoś mógł w nim malowac brwi. Pomijając te kwestię do zestawu mamy dołączone także pędzelki. Biały oraz czarny. U mnie one także się nie sprawdziły. Mam cienkie i rzadkie brwi, a owe pędzle są po prostu zbyt grube. Nie potrafię nimi nadać odpowiedniego kształtu brwi, ale myślę, ze doskonale sprawdza się dla osób, które natura obdarzyła pięknymi i grubym brwiami. 
   Same cienie do brwi zachwyciły mnie totalnie! Są wspaniale napigmentowane! Jednak na pewno nie da sobie nimi zrobić krzywdy. Polecam je osobom, które dopiero co zaczynają swoją przygodę z podkreśleniem brwi i szukają czegoś dobrego. Na pewno ta paletka sprawdzi się genialnie. Każdy tutaj znajdzie coś dla siebie. Do ciemnych brwi polecam cień pierwszy od góry, a dla blondynek drugi. Wielkim plusem jest również dołączenie wosku do brwi. 
   Zdjęcia paletki zrobiłam od razu po rozpakowaniu paczki dlatego użycie jest jeszcze zerowe. W tym momencie testuję paletkę już prawie miesiąc i muszę powiedzieć, że zużycie nadal jest minimalne, więc wydaje mi się, że starczy na wiele, wiele miesięcy lub jeszcze dłużej. 

Jeżeli szukacie czegoś trwałego do brwi, co pięknie je podkreśli i utrzyma się w niezmienionym stanie od rana do wieczora plecam z całego serca paletkę Eyebrwo Kit firmy Oriflame. 







   Cena: około 33 zł
   Moja ocena: 6/6

Abym nie była gołosłowna dodaję zdjęcie, które już zresztą widzieliście na blogu i na Facebooku z użyciem tej paletki.


Tak, jak już wspomniałam, cena regularna tej paletki, to jedyne 33 zł, ale każda z Was może mieć ją -23% taniej. Wystarczy dołączyć do Oriflame i zostać klientem VIP.

Dlaczego warto dołączyć?
1. Nie musisz zamawiać co miesiąc ani na określoną kwotę!
2. Jedno zamówienie w roku na dowolną kwotę przedłuża Twoje członkostwo o kolejny rok.
3. Masz dostęp do wyprzedaży -90% w Internecie.
4. Darmowa dostawa już od 80PP, poniżej tego wybierasz kosmetyk za 15.90 zł i też masz wysyłkę gratis!
5. Masz 14 dni na zapłatę za swoje produkty.
6. Jeśli jakiś produkt nie spełni Twoich oczekiwań, to masz 30 dni na zwrot bez podania powodu, pod warunkiem, że zużycie nie przekroczyło 30% = otrzymasz 100% zwrot pieniędzy.
7. Jeśli w którymś momencie coś Ci się nie spodoba, możesz zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

Pierwsze 5 osób, które zarejestrują się na stronie www.KlubOri.pl i w dodatkowych informacjach wpiszą nazwę mojego bloga "Świat Aleksandry" oraz złożą jakiekolwiek zamówienie do 12 stycznia otrzymają perfumy o pojemności 30 ml!!!

Przypominam również, iż osobiście jestem konsultantką Oriflame i przyjmuję zamówienia z aktualnego katalogu do 15 stycznia. 

***

   Pewnie zauważyliście, że mam nowy nagłówek na blogu. To za sprawą Agnieszki z bloga http://pieknasekret.blogspot.com/ Mam nadzieje, ze Wam sie podoba, bo mi bardzo. Zapraszam do odwiedzenia i czytania bloga Agnieszki, bo dziewczyna naprawde super pisze. Jezeli ktos jest chetny i potrzebuje jakiejs grafiki (na bloga lub nie tylko) polecam Agnieszkę. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Ja na pewno jeszcze nie raz skorzystam z jej usług

11 komentarzy:

  1. Myślę, że na pewno kiedyś ich wypróbuję... Obecnie używam innych cieni do brwi, z którym również jestem bardzo zadowolona, ale to dopiero pierwsze opakowanie, wcześniej stosowałam innych specyfików do ich podkreślania, dlatego moja przygoda z cieniami do brwi w zasadzie się dopiero zaczęła :) W każdym razie już wiem, że nie wrócę do żadnego z poprzednich sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je mam i również bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale kolory zdecydowanie nie nadają się dla naturalnie czarnych brwi. Ale z tego co zauważyłam to nie tylko Oriflame ma z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... musze sie nie zgodzic dlatego, ze ja mam czarne brwi i uwazam, ze wyglada bardzo naturalnie ;) poza tym, nawet mega czarne i intensywne brwi podkreslone jeszcze dodatkowo czarnym cieniem daja baaaardzo karykaturalny efekt, wedlug mnie. Przejdzie to jedynie przy jakims bardzo intensywnym makijazu wieczorowym lub do sesji zdjeciowej, na pewno nie na co dzien!

      Usuń
  4. Mój ulubieniec od 1,5 roku! Fantastyczna paletka, która rewelacyjnie podkreśla brwi zarówno blondynek jak i brunetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swój pierwszy kosmetyk do brwi kupiłam w zeszłym roku. Postawiłam na Catrice Eyebrow Set. Cienie nie są złe, ale w zestawie brakuje mi wosku, który utrzymałby włoski w ryzach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wosk dolaczony do paletki oriflame bardzo fajnie definiuje brwi na dlugi czas :)

      Usuń
  6. ale sexi look......czerwone usta bardzo lubie:)
    paletke do brwi mam podobna ale z Manhattan

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.