piątek, 10 stycznia 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

   

Witajcie!

   Zostałam nominowana przez Papryczkę Chili do zabawy "Liebster Blog Award". W skrócie- każdy, kto otrzyma nominacje powinien nominować kolejne 11 osób, odpowiedzieć na 11 pytań, od osoby, która ją nominowała oraz zadać 11 pytań osobom nominowanym. To już moja druga nominacja od początku istnienia bloga. Traktuję takie posty, jaki możliwość opowiedzenia kilka słów o sobie, pokazania sie z innej strony. Zawsze to jakaś odskocznia od makijażu i stylizacji, o których pisze tutaj na co dzień. 

Pytania, jakie otrzymałam:
1. Skąd pomysł na taki, a nie inny adres bloga?
Hm... w sumie głupia historia. Każdy, kto mnie zna wie, że nie cierpię angielskiego, a w adresie jest słówko w tym własnie języku. Wzięło się to stąd, że w momencie zakładania bloga byłam jeszcze całkowicie zielona w tym temacie, a buszując po innych blogach zauważyłam tendencję do zangielszczania nazw blogów. I ja również poszłam ślepo za tłumem i zrobiłam to. A dlaczego innacessible? Ponieważ mam konto na "kurniku" pod tym samym nickiem, a w momencie zakładania bloga nie przyszło mi nic mądrzejszego do głowy. Teraz żałuję, że mój blog ma taki, a nie inny adres, ale nie będę już tego zmieniać, bo zapewne straciłabym mnóstwo czytelników. W sumie w blogowaniu nie adres jest najważniejszy.

2. Czym lub kim inspirujesz się w życiu?
Jeżeli chodzi o styl ubioru, to głównie lata 50 oraz 60 XX wieku. Po prostu uwielbiam kreacje w stylu pin-up. Nie ma, moim zdaniem, bardziej kobiecego stylu. Kocham czerwone usta i kreske na powiece wraz z wachlarzem rzęs. Uważam, że kiedyś kobiety potrafiły ubierać się naprawdę z klasą i zwracać uwagę mężczyzn czyms innym, niż wyciętymi do połowy pośladków spodenkami. 
Jeżeli chodzi o inspiracje życiowe- nie mam żadnych. Uważam, że każdy z nas jest indywidualną i niezależną jednostką. Nie chcę nikogo naśladować ani na nikim się wzorować. 

3. Czego nie może zabraknąć w Twojej szafie?
Rozkloszowanych spódniczek i sukienek.

4. Jesteś imprezowiczką czy domatorką?
Imprezowiczką.

5. Czy udało Ci się spełnić swoje największe marzenie czy wciąż do niego dążysz?
Nie udało mi się. Wciąż do niego dążę. 

6. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach?
Obłudy i kłamstwa, a także ignorowania mnie. 


7. Najgłupszy tekst na podryw, który kiedykolwiek usłyszałaś/przeczytałaś?
Masz ogień?

8. Jakie są Twoje ulubione buty?
Im wyższe, tym lepsze. Moimi ulubionymi są platformy z New Looka w kolorze szarym. 

9. Twoje motto życiowe bądź ulubiony cytat?
"Wiele tracimy wskutek tego, że przedwcześnie uznajemy coś za stracone."
Johann Wolfgang Goethe

10. Czym jest dla Ciebie prowadzenie własnego bloga?
Odskocznią od zwykłej i szarej codzienności. Na blogu prezentuję swoje makijaże oraz stylizacje i to jest coś, co naprawdę kocham. Niestety- nie mam pracy w zawodzie w związku z tym spełniam się inaczej, pisząc bloga i mam nadzieje, że liczba czytelników będzie zwiększać się z dnia na dzień. 

11. Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?
Tak

Do zabawy nominuję:
4. Zebra
9. Ann
10. Zuocienie

Moje pytania do Was:
1. Co sprawia, Twoim zdaniem, że Twój blog jest warty czytania i komentowania?
2. Czy miałaś kiedyś "kryzys blogowy"?
3. Kto Cię wspiera w pisaniu bloga?
4. Ulubiony kosmetyk to...
5. Wymień 3 niezbędne kosmetyki bez których nie wyobrażasz sobie życia.
6. Czy prowadzisz współpracę z innymi firmami na blogu?
7. Jaki jest Twój styl?
8. Opisz siebie w jednym zdaniu.
9. Co sądzisz o "obserwacji za obserwację"?
10. Reklamujesz swojego bloga?
11. Twoje największe marzenie?

Mam nadzieję, że podejdziecie do tego z dystansem i po prostu potraktujecie, jako ciekawą zabawe, dzięki ktorej czytelnicy dowiedzą się o Was troszkę więcej ;)

10 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację ale niestety muszę zrezygnować z braku czasu jeśli jest to możliwe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jest zabawa, skoro nie chcwesz wziac udzialu, to nie musisz ;)

      Usuń
  2. hihi, też wybrałam na początku taką nazwę swojego blogu, od której potem się odseparowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, ale niestety nie biorę udziału w tagach ani nominacjach :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.