czwartek, 2 stycznia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku+ makijaże

Kochani,
z okazji Nowego Roku życzę wszystkim dużo sukcesów w życiu osobistym i zawodowym, miłości, radości, przyjaźni, spełnienia marzeń i wiele wytrwałości.
Mam nadzieję, że rok 2014 będzie lepszy od 2013 i tego Wam życzę.

Pokażę także mój makijaż sylwestrowy. Z efektu byłam bardzo zadowolona i wiem, że klasyka jest czymś, co uwielbiam. Makijaż francuski sprawdza się w każdej sytuacji i jest odpowiedni na wiele okazji. Cudownie wychodzi na zdjęciach, kolorowych i czarno-białych. Wiem już, że taki sam makijaż zrobię sobie na ślub mojej przyjaciółki w czerwcu. 

Myślę nad tym, aby dodać tutorial krok po kroku, bo wykonanie tego makijażu jest bardzo proste nawet dla osób, które nie posiadają wielkich zdolności wizażowych. 

Dodaję także moje zdjęcie bez makijażu, zrobione rano od razu po przebudzeniu. Taka moja mała metamorfoza. 





Dodaję także makijaż, który wykonałam swojej koleżance- Justynie. Srebro i czerń- połączenie pasujące do każdego typu urody i do wielu kreacji. Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)




20 komentarzy:

  1. Recenzja kosmetyków z ezebra.pl
    http://mililifestyle.blogspot.com/2013/12/zalega-obiecana-recenzja-kosmetykow-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzalam na Twojego bloga i musze przyznac, ze pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne. Tylko szkoda, ze reklama slaba i to bardzo... na pewno o wiele wiecej czytelnikow zyskasz komentujac inne blogi na temat i szczerze, a nie spamujac. Zastanawiam sie, kiedy ludzie to wreszcie zrozumieja, ze nie tedy droga. Nie zyskasz stalych czytelnikow kopiujac u nich na blogach jeden i ten sam tekst dziesiatki razy. pozdrawiam.

      Usuń
    2. nie reklamuję żadnego sklepu :) po prostu swoją opinie

      Usuń
    3. wiem i o to mi wlasnie chodzi. i Tak wiekszosc osob zaglada na blogi komentujacych osob, wiec jezeli komus sie Twoj blog spodoba, to bedzie go sledzil i czytal, a takie reklamowanie swoich postow jak dla mnie jest bez sensu. pozdrawiam.

      Usuń
  2. genialne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne makijaże. pełen profesjonalizm. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, podoba mi się ;))

    jeśli masz ochotę to możesz wpaść do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super Ola, makijaż w stylu retro bardzo Ci pasuje :) a Justyna jakie długie rzęsy .... :) pozdrawiam Ania K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ze pasuje i bede malowac sie tak czesciej, a Justyna miala doklejane kępki rzęs ;)

      Usuń
  6. rewelacyjnie Ci to wyszło! :)
    profeska! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejku jak dwie różne osoby , patrząc na Twoje zdjęcie przed i po zrobieniu makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba tylko dowodzi tego, ze jestem dobra wizazystka ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.