poniedziałek, 11 listopada 2013

Makijaż weselny

Witajcie :) Dzisiaj mam dla was makijaż, który wykonałam swojej przyjaciółce na wesele jakiś czas temu. Z racji tego, że Ewelina jest blondynką i ślub odbywał się o godzinie 11 postawiłam na jasne, pastelowe kolory. Mam nadzieję, że wam się podoba. 






Kosmetyki użyte do makijażu:

*  krem matująco-seboregulujący AA
* baza Loreal
* kamuflaż Kryolan
* baza pod cienie Hean
* podkład Astor
* puder Kryolan
* Tusz Bourjois
* cienie Glazel i paletka Manly 120 kolorów
* bronzer Essence
* róż Sephora
* błyszczyk Sephora


5 komentarzy:

  1. Dziękuję piękna za komentarz. Szczerze? tak myślę, że odcień, który ja mam czyli 01 sprawdziłby się i u Ciebie bo widzę, że masz jasniutką cerę. A ewentualnie gdyby był za ciemny mogłabyś sobie go wymieszać z jakimś jeszcze jaśniejszym np. z bourjois czy revlonu...:) na pewno warto go zakupić bo super trzyma mat:) pozdrawiam i mam nadzieję że w jakimś stopniu mogłam pomóc. buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super pomysły na makijaże :]

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.