sobota, 19 października 2013

Recenzja szamponu Aussie Volume

      

Opis producenta:
Zawarta w szamponie specjalna formuła z ekstraktem z australijskiego chmielu sprawi, że Twoje włosy zyskają objętość i puszystość od nasady aż po same końce.

Zalety:
- megaaa wydajny
- posiada fajną konsystencję
- bardzo się pieni
- wygodna buteleczka i zamknięcie
- duża pojemność
- ładny zapach
- bardzo dobrze myje włosy
- nie obciąża
- szybko się spłukuje
- włosy po nim pięknie błyszczą i dobrze się układają
- często jest w promocji
- łatwo dostępny w każdym Rossmanie

Wady:
-cena...








Moja opinia:
Szampony Aussie są stosunkowo od niedawna na polskim rynku. Na ich sprzedaż zdecydowała się drogeria Rossmann (nigdzie indziej ich nie widziałam) i moim zdaniem to był strzał w dziesiątkę. 
Przechodziłam obok szamponów Aussie nie raz i nie dwa zanim zdecydowałam się na kupno. Wcześniej wielokrotnie sparzyłam się kupując produkty drogie i w ogóle nie warte swojej ceny. Skusiłam się na niego dopiero wtedy, gdy był w promocji i nie żałuję tej decyzji. Z ręką na sercu muszę powiedzieć, że jest to jeden z najlepszych szamponów, jakie miałam w życiu. Myślałam, że 300 ml wystarczy mi na miesiąc/ może dwa z racji tego, że mam włosy do pasa, a tutaj miła niespodzianka- mijają 3 miesiące, a ja mam jeszcze sporo tego szamponu w buteleczce. Już dawno nie spotkałam się z kosmetykiem tak wydajnym.
Włosy po użyciu szamponu są bardzo lśniące, odżywione i zdrowe. Mam wrażenie, że może także łatwiej się rozczesują. Co do objętości- hm... ciężko powiedzieć, bo nie wiem, czy powinnam oczekiwać ekstremalnej objętości mając tak długie włosy. Myślę, że coś tam robi i na pewno włosy po jego użyciu są puszyste i miękkie. Nie powoduje łupieżu i nie przetłuszcza włosów. 
Dla mnie ten szampon ma praktycznie same plusy, wyjątkiem jest cena, ale na szczęście często bywa w promocji.

Pojemność: 300 ml
Cena: 27,99 zł
Moja ocena: 6/6

2 komentarze:

  1. słyszałam o tej firmie jednak ta cena jest mega odstraszająca dla studenckiego budżetu , w szczególności że można znaleźć na prawdę dobry polski naturalny szampon za o wiele niższą cenę . rozumiem że masz go już 3 miesiące ale prawie 3 dychy za szampon,który ma tylko dobrze oczyścić włosy z brudów i ich nie plątać to za dużo. a poza tym jak ktoś ma długie, gęste,grube włosy i myje je codziennie ( ja ), to nie starczy mu raczej aż na 3 miesiące. jednak jeśli u Ciebie się tak świetnie sprawdza i starcza Ci na długo to nic nie stoi na przeszkodzie abyś kupowała go nadal. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przekonują mnie jakoś produkty aussie, ale fajnie, że tak Ci się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.