sobota, 16 listopada 2013

Metamorfoza Kasi

Witajcie Kochani!

   Dzisiaj zamieszczam zdjęcia z sesji zdjęciowej, jaka odbyła się w czwartek 14 listopada. Sesja była nagrodą w konkursie na Jesienną Metamorfozę o której pisałam jakiś czas temu na swoim profilu na fb. 
    Muszę przyznać, że bardzo miło mi się współpracowało zarówno z samą modelką- Kasią, jak i z fryzjerką (Małgorzata Iwaniak Kusy) oraz fotografem (Aleksandra Nadzieja-Wróbel). A efekty sami oceńcie. Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 

   Jeżeli chodzi o makijaż, to zdecydowałam się na czerń w zewnętrznym kąciku oka oraz złoto/brąz. Kasia ma bardzo ciekawą urodę i nie chciałam jej piękna przyćmiewać udziwnionym i zbyt ostrym makijażem. 

Zapraszam do oglądania i komentowania. Ciągle się uczę i rozwijam swoje umiejętności, więc wszystkie komentarze mile widziane, konstruktywna krytyka również. 














6 komentarzy:

  1. zrobiłaś z niej gwiazdę, przepiękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż piękny, choć fryzura mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie! bardzo mi się podoba! pięknie podkreśliłaś urodę modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z szarej myszki zrobiłaś gwiazdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I fryzura i makijaż czynią cuda :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.