środa, 20 listopada 2013

To, co lubicie najbardziej, czyli kolejna metamorfoza :)

Witajcie :)

   Dzisiaj wstawiam na bloga zdjęcia z sesji zdjęciowej, która odbyła się kilka dni temu w Lublinie. Podobnie, jak wcześniej- współpracowałam z Gosią i Olą, a modelką tym razem była Amelia. Dziewczyna niezwykła, bowiem oprócz pięknej urody posiadająca także mnóstwo zapału. Nie odstraszyła jej okropna pogoda, która towarzyszyła nam w sobotnie popołudnie. Dzielnie pozowała do zdjęć, mimo strasznego zimna i wiatru. 
   Z samej sesji, jak i z efektu końcowego jestem naprawdę bardzo zadowolona. Wykonałyśmy razem z Gosią i Olą kawał dobrej roboty i efekt przeszedł moje oczekiwania. 
   Zdjęcia były wykonywane na dworcu głównym w Lublinie ;)

Jak Wam się podoba przemiana Amelki? Chcielibyście, abyśmy organizowały konkursy, gdzie do wygrania będzie taka metamorfoza częściej? Zapraszam do dzielenia się opiniami w komentarzach!










 




17 komentarzy:

  1. Piękna dziewczyna! No i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, uwielbiam blondynki w takich ciemniejszych makijażach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne oczy:) Zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż:) Podziwiam modelkę za wytrwałość:) Chłód na pewno dawał się jej we znaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, przypominasz mi Ke$he :) Oczywiście to komplement, bo bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat na zdjęciu nie jestem ja, tylko Amelia, ktora wygrała metamorfozę :)

      Usuń
  6. znalazłam twój blog na fb. ( ob. za ob.) bardzo mi się podoba świetne posty :)
    obserwujemy ? ja już! :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud miód malina - świetna metamorfoza :]

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.