piątek, 20 grudnia 2013

Recenzja żelu do brwi Giordani Gold

Witajcie Kochani!
   Pewnie Ci z Was, którzy zaglądają na moje konto fb wiedzą, że w ostatnim czasie udało mi się nawiązać współpracę z Kasią, która jest Niezależnym Dyrektorem Klubu Oriflame. Bardzo się cieszę, iż dano mi możliwość recenzowania produktów tej firmy i pisania dla Was rzetelnych opinii. 
   

   Przyznam szczerze, że dotychczas nie miałam większej styczności z kosmetykami Oriflame. Nie znałam dobrze tej firmy i wolałam kupować w stacjonarnych sklepach bojąc się, że kosmetyk zakupiony w katalogu będzie odbiegał od opisu i nie spełni moich oczekiwań. Nic bardziej mylnego! Od razu po otrzymaniu produktów wzięłam się za testowanie i muszę przyznać, że przekonałam się w pełni do firmy Oriflame. Zresztą statystyki mówią same za siebie:
- firma założona została założona w Szwecji przez dwóch braci w 1967 roku.
- aktualnie prowadzi sprzedaż bezpośrednią w ponad 60 krajach
- posiada ponad 3,6 mln konsultantów na całym świecie
- jest największą europejską firmą kosmetyczną z branży sprzedaży bezpośredniej

A co najważniejsze- produkuje naturalne kosmetyki w przystępnych cenach!

To by było na tyle o firmie słowem wstępu. Przejdźmy do tego, co Was najbardziej interesuje...

Recenzja

Żel do brwi Giordani Gold



Opis producenta:
"Lekki kosmetyk nadający idealny, długotrwały kształt Twoim brwiom. Dzięki transparentnej konsystencji dopasowuje się do każdego koloru i kształtu brwi. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka umożliwia nakładanie odpowiedniej ilości kosmetyku i precyzyjną aplikację. 7 ml"



Zalety:
- transparentny
- wygodna spiralka
- bezzapachowy
- mocno utrwala
- dyscyplinuje brwi
- nie skleja włosków
- żelowa konsystencja

Wady:
- na razie nie zauważyłam żadnych

Moja opinia:
   Żelik już po pierwszym zastosowaniu bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Do tej pory używałam żeli do brwi nadających kolor, co nie sprawdzało sie w przypadku, gdy malowałam kogoś innego. Wiadomo- każda z nas ma różny kolor brwi i do tej pory musiałam kupować kilka odcieni tego samego kosmetyku, by bez problemu dostosować odcien do koloru włosków. Oczywiste jest, iż blondynce nie zaaplikuję czarnego żelu, bo będzie to wyglądało dosyć karykaturalnie i na odwrót- delikatny brąz przejdzie niezauważony przy ciemnej oprawie oczu brunetki. Dlatego zależało mi na tym, by znaleźć produkt uniwersalny, który będzie nadawał się do każdego rodzaju brwi. Żel Giordani Gold jest strzałem w 10! 
   Jeżeli szukasz czegoś, co zdyscyplinuje Twoje brwi, nada im lekki połysk bez efektu sklejania to ten produkt jest właśnie dla Ciebie. Żel ma delikatną konsystencję, jest bezbarwny, bezzapachowy, banalnie prosty w użyciu i nadaje się do każdego rodzaju brwi. Pięknie przeczesuje i rozdziela każdy włosek, utrzymuje się bez zarzutu przez cały dzień. już wiem, że znalazłam swój ideał i na pewno będę do niego wracać. 
   Trudno mi jedynie wypowiedzieć się, jak jest z jego wydajnością, bo stosuje go za krótko, ale wydaje mi się, że pojemność 7 ml jest całkiem spora jak na kosmetyk tego typu i powinien starczyć na długo.







Pojemność: 7 ml
Cena: aktualnie w promocji 22,90 (normalnie 30 zł)
Moja ocena: 6/6


Jeśli chcesz kupić kosmetyki Oriflame, załóż konto na www.KlubOri.pl 

NIE MUSISZ BYĆ KONSULTANTKĄ, by kupować produkty 23% taniej przez Internet! Wystarczy zostać KLIENTEM VIP!


Dlaczego warto dołączyć?
1. Nie musisz zamawiać co miesiąc ani na określoną kwotę!
2. Jedno zamówienie w roku na dowolną kwotę przedłuża Twoje członkostwo o kolejny rok.
3. Masz dostęp do wyprzedaży -90% w Internecie.
4. Darmowa dostawa już od 80PP, poniżej tego wybierasz kosmetyk za 15.90 zł i też masz wysyłkę gratis!
5. Masz 14 dni na zapłatę za swoje produkty.
6. Jeśli jakiś produkt nie spełni Twoich oczekiwań, to masz 30 dni na zwrot bez podania powodu, pod warunkiem, że zużycie nie przekroczyło 30% = otrzymasz 100% zwrot pieniędzy.
7. Jeśli w którymś momencie coś Ci się nie spodoba, możesz zrezygnować bez żadnych konsekwencji.


Dodatkowo wspomnę, iż przy rejestracji można wybrać 1 z 2 zestawów startowych. 
* Zestaw mini:
- aktualne katalogi w wersji papierowej
- 10 próbek (kremów szamponów i podkładów)
- 10 próbek perfum
- karta kolorów
- 1 pełnowymiarowy kosmetyk z aktualnej oferty (ja dostałam odżywkę przyśpieszającą wzrost paznokcia)
- darmowa dostawa kurierem w ciągu 2-3 dni
* Zestaw maxi:
 aktualne katalogi w wersji papierowej
- 4 pełnowymiarowe kosmetyki
10 próbek (kremów szamponów i podkładów)
- 10 próbek perfum
- karta kolorów
- darmowa dostawa kurierem w ciągu 2-3 dni

Jeżeli zdecydujesz się na założenie konta, niezależnie od tego, czy jako Klient VIP czy konsultant wpisz proszę w dodatkowych informacjach podczas zakładania "Świat Aleksandry". 
UWAGA:
Pierwsze 5 osób, które zarejestrują się na stronie www.KlubOri.pl i w dodatkowych informacjach wpiszą nazwę mojego bloga "Świat Aleksandry" oraz napiszą komentarz pod tym postem "Zarejestrowałam się" otrzymają perfumy o pojemności 30 ml!!!

Dodatkowo informuję o super ofercie dla klubowiczek:
kazdy kto zrobi zakupy na ok 150zl w dniach 23-26 grudnia bedzie mogl kupic perfumy Demi Moore za 19,90zl zamiast 139zl

Jeżeli jeszcze się wahasz, to polecam przejrzeć aktualny katalog dostępny TUTAJ. Sama jestem klientem VIP i potwierdzam, że współpraca z tą firmą, to sama przyjemność ;)


***
Dziś wieczorem wyłonię osobę, która zgarnie kosmetyki z rozdania. Notka pojawi się na blogu późnym wieczorem, także proszę o jeszcze chwileczkę cierpliwości. Trzymajcie się! 

9 komentarzy:

  1. żel do brwi - nie miałam nigdy - może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w Oriflame właśnie były kolorowe żele do brwi i je po prostu ubóstwiałam, bo kolor był dla mnie idealny :) Ale ten też jest super, pięknie się na ten żel nakłada cienie do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nakladam zel na samym koncu juz po wymodelowaniu brwi cieniem ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam żeli:) Ale słyszałam o nich same pozytywy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz kupiłam go ponad rok temu. Byłam bardzo zadowolona. Później udało mi się kupić go w promocji. Obecnie skończyłam już trzecie opakowanie. Bardzo go lubię. Jedyna wada to wydaajność. Bardzo szybko się zużywa.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.