wtorek, 10 grudnia 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... jabłko

FIGURY WĄSKIE DOŁEM:- rożek- kielich- jabłko

Jabłko:
- pas szerszy od biustu
- brak wcięcia w talii
- często płaskie pośladki
- szczupłe nogi
- duży/średni biust



Największym problemem kobiet posiadających figurę jabłka jest nieproporcjonalny brzuch i brak wcięcia w talii. Zestawy należy dobierać w taki sposób, by podkreślić ładne i smukłe nogi oraz  optycznie stworzyć wcięcie w talii. 

NAKŁADAJ:
- ubrania: ciemna góra i jasny dół
- buty w kolorze rajstop (optycznie wydłuży to nogi i co za tym idzie- wysmukli całą sylwetkę)
- sukienki i bluzki z widocznym wcięciem w talii
- spódnice i sukienki przed kolano/ do połowy uda w kształcie litery A
- proste jeansy lub spodnie z delikatnie rozszerzanymi nogawkami
- bluzki sięgające do połowy bioder
- żakiety z mocno podkreśloną talią, zaszewką i zapinane na jeden guzik
- szerokie paski w talii
- płaszcze jednorzędowe proste
- torebki w intensywnych kolorach
- modelującą bieliznę

UNIKAJ:
- bluzek odsłaniających brzuch
- dopasowanych spodni, rurek
- grubych swetrów, bluzek, sukienek
- golfów
- żabotów i falban
- luźnych, workowatych bluzek
- spódnic z licznymi zakładkami i marszczeniami
- ubrań zbyt opiętych
- krótkich żakietów
- butów z zaokrąglonymi noskami i s paskami wokół kostki
- wąskich pasków
- torebek na wysokości talii

Poniżej kilka przykładowych ubrań dla osób posiadających figurę jabłka:

TAK



 NIE


I na koniec zrobię coś, czego w zasadzie nie robię, jednak tym razem nie mogę się powstrzymać.

Taki oto obrazek znalazłam szukając w internecie inspiracji do napisania tej notki. Jeżeli kobieta z tego zdjęcia ma figurę jabłka, to ja jestem królowa angielska. 


Gratuluję Pani piszącej artykuł szerokiej wiedzy o sylwetkach damskich ;)


5 komentarzy:

  1. Ja mam figurę gruszki :) Ale fajny post

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszystko wskazuje, że figurę klepsydry posiadam :)

    Poklikasz w linki w poście?
    http://insignificantbaby.blogspot.com/2013/12/fresh-watermelon-sweatshirt-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.