środa, 18 grudnia 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... dzwonek

Witajcie kochani!
   Muszę na wstępie zaznaczyć, że notkę tę piszę ostatkiem sił, jednak na fb obiecałam, że się pojawi i zdania dotrzymuję. Ostatnie dni były dla mnie bardzo nerwowe i napięte, a to za sprawą przygotowań do egzaminu czeladniczego, który wreszcie się odbył. Zdałam na ocenę bardzo dobrą i w związku z tym oficjalnie mogę nazwać siebie wizażystką-stylistką. Mój zawód został wpisany na listę zarejestrowanych zawodów pod nr 514108. Na pewno jest to dla mnie siedmiomilowy krok w życiu zawodowym,a także osobistym. Przekonałam się, że to, co robię wychodzi mi całkiem nieźle i nie mogę zrezygnować, mimo że często mam różne obawy i wątpliwości. Nie raz pojawiały się czarne myśli, odnośnie tego, co będzie dalej i czy uda mi sie coś osiągnąć w dziedzinie wizażu. Na razie odstawiam to wszystko na bok i cieszę się z tego, co osiągnęłam. 

Hm..dosyć tej osobistej gadaniny, przejdźmy do sylwetek.

Figury szerokie dołem:
- dzwonek
- kręgiel
-gruszka

Dzwonek:
- dosyć wąskie ramiona
-szerokie biodra
- duża pupa
- szczupła talia
- krępe nogi
- mały biust
- zazwyczaj występuje u kobiet noszących rozmiar +40




NAKŁADAJ:
- bluzki, swetry, sukienki z zaokrąglonymi dekoltami
- długie wisiorki i naszyjniki
- rzeczy z bufkami, pagonami na ramionach
- gofry wywijane na ramiona
- bluzki z koronkami, koralikami, aplikacjami, wzorami na wysokości biustu
- spódnice rozkloszowane i w kształcie litery A
- luźne jeansy i spodnie o prostych nogawkach
- duże kolczyki, barwne dodatki


UNIKAJ:
- spodni cygaretek, haramek i wszelkich, które zwężają się ku dołowi
- obcisłych, bandażowych spódnic i sukienek
- sukienek, spódniczek z baskinką
- ubrań w duże wzory kwiatowe i geometryczne
- krótkich bluzek
- pasków na wysokości bioder
- całkowicie gładkich bluzek
- kamizelek kończących się na wysokości pasa

Poniżej kilka zestawów mojego autorstwa:


TAK


NIE

4 komentarze:

  1. Fajny poradnik :) ja na szczęście jestem klepsydrą, ale obawiam się, że po mamie będę mieć tendencje do tycia w stronę jabłka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile to Cie pocieszy- podobno rodzaj figury nie zmienia sie przez cale zycie. wiec jezeli nawet przytyjesz, to bedzie po prostu klepsydra w rozmiarze xl ;)

      Usuń
  2. Przyda mi się ta informacja bo to akurat moja figura

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.