wtorek, 3 grudnia 2013

Propozycja makijażu sylwestrowego

Witajcie Kochani!

   Mamy już grudzień, powoli trzeba myśleć o sylwestrze. Ja, o dziwo, mam już plany i wiem, że idę na przebieranego sylwestra, który odbędzie się w lokalu. Mam zamiar przeobrazić się w pin-up girl, z racji tego, że po prostu uwielbiam ten styl i mam sukienkę, która będzie idealnie pasować na tę okazję. Postawię na  mega długie sztuczne rzęsy i czerwoną szminkę. Nad fryzurą będzie trzeba jeszcze trochę popracować, ale zostało tyle czasu, że zdążę wymyślić coś ciekawego.
   Dziś jednak przychodzę z propozycją makijażu sylwestrowego dla Was. Makijaż ten wykonałam jakiś czas temu na imprezę, ale wiem, że idealnie nadawać się będzie także na sylwestrowe szaleństwo. Jak zwykle ostatnio postawiłam na czernie i pyłki 3D. Hm... oczywiście aparat zjadł kolory, ale nie ma się co dziwić- zdjęcia robione były późnym wieczorem w sztucznym świetle łazienki. Niestety- nie mam dobrego aparatu, ani też lampy pierścieniowej, dlatego muszę się zadowolić tym, co jest.

Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba i może kogoś zainspiruje do stworzenia własnej propozycji sylwestrowej.  







PS. Przypominam o Rozdaniu.  Trwa ono do 18 grudnia. Zachęcam wszystkich do udziału. 
 

13 komentarzy:

  1. Fajnie dobrałaś cienie :) wyłącz weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje. nie wiem o co chodzi z tą weryfikacją obrazkowa, ale gdy ja dodaje komentarz na swoim blogu, to nic takiego nie widze...

      Usuń
    2. My jak dodajemy komentarz musimy przepisywać z obrazka tekst. w ustawieniach możesz wyłączyć ;)

      Usuń
    3. wydaje mi sie, ze juz to wylaczylam :)

      Usuń
  2. Cudny makijaż :] Przy zdjęciach z otwartymi oczami pomyślałam, że nadałby się również na walentynki, a tu taki błysk na powiece :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) na walentynki tez sie nadaje, zalezy kto co lubi.

      Usuń
  3. idealny na wyjątkowy wieczór;)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeżeli się spodoba zapraszam rónież do obserwatorów:)
    pozdrawiam:*
    Invite >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    If you like , you follow me;)
    kiss:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje. nie musisz sie reklamowac. Zawsze zaglądam na blogi komentujących ;)

      Usuń
  4. dziękuje, ale posiadam juz ksiązki o makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż świetny na sylwestra skoro na zdjęciach prezentuje się tak świetnie to ciekawe jak wygląda w świetle naturalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż :-*
    Obserwuję i liczę na to samo http://magiapisaniaa.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.