sobota, 19 kwietnia 2014

Życzenia świąteczne ;)

Witajcie!
   Dziś króciutki wpis świąteczny.

Kochani, życzę Wam przede wszystkim wesołych, pogodnych, szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół. Spełnienia marzeń, uśmiechu na co dzień i dużo dużo optymizmu! Niech ten wspaniały świąteczny nastrój Was nie opuszcza i daje motywację na kolejne dni.


***
Cieszę się, że komentujecie. Dziękuje za wszystkie komentarze, te pozytywne i negatywne. Nawet takie przepełnione gorzką krytyką dają mi do myślenia. Nie ze wszystkimi się zgadzam, ale nie usuwam żadnych opinii. To jest mój blog i uważam, że każdy ma prawo się wypowiedzieć i ja to szanuję. Nie przeprowadzam selekcji i nie publikuję jedynie tych pozytywnych komentarzy. Wiele z Was pisze, ze ostatnio nie zaglądam tutaj tak często, jak niegdyś. Macie rację. Nie piszę często, ale każdy wpis jest przemyślany i skrupulatnie ułożony, bo stawiam na jakośc, nie na ilość. Obecnie studiuje dziennie, pracuje na cały etat i do tego dochodzi pisanie pracy magisterskiej. To sa dla mnie priorytety na dzień dzisiejszy. Blog jest ważny, ale nie stawiam go na pierwszym miejscu, dlatego proszę o wyrozumiałość. Kończę pisać pracę magisterską i będę mogła wtedy poświęcić ten cały czas blogowaniu i tworzeniu nowych makijaży. Nie martwcie sie! Motywacja mnie nie opuściła. 

Pozdrawiam Was wszystkich i życzę miłego wieczoru.   

9 komentarzy:

  1. To i ja skomentuje :) troszkę spóźnione ale szczere Wesołych, Zdrowych i rodzinnych świąt Ci życzę :) a co do dalszej części Twojego wpisu to podzielam Twoje zdanie. Ostatnio czytam dość dużo blogów kosmetycznych i co smutne znalazło się wiele takich, gdzie dziewczyny idą na ilość postów w miesiącu, a nie koniecznie ich jakość. Sama mam zamiar zacząć przygodę z blogowaniem i stawiam przede wszystkim na jakość. Bo to najważniejsze.
    PS.
    Założyłabym bloga już dzisiaj, jednak mam małe dwa problemy. Brak weny na nazwę oraz chwilowy brak aparatu. Ale nie bój się niedługo poczytasz moje wypociny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam napisać co do tła i kolorystyki Twojego bloga, jakby się dało i będziesz mieć czas zmień trochę grafikę, bo na prawdę jak się siedzi i czyta to potem oczy bolą. Wiem, co mówię, bo już cały za mną. Jestem na bieżąco, wiem co wcześniej pisałaś i jesteś nr 1 w mojej TOP liście blogów kosmetycznych. I musisz wiedzieć, że nie biorę tu pod uwagę sentymentu, bo Cię znam. Nic z tych rzeczy, gdyż nie miało by to sensu. Pozdrawiam i mokrego Dyngusa życzę :)
      Ale się rozpisałam, miłego czytania, haha :D

      Usuń
    2. tak, wiem. tło bloga zmienie na biale prawdopodobnie, ale jednak dopiero wtedy, gdy sie uporam na dobre z praca mgr, bo to teraz mi spędza sen z powiek. pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Już po świętach, mam nadzieję że spędziłaś je przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Twoje święta były udane :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.