wtorek, 1 kwietnia 2014

Lakier Editt Cosmetics- hit czy bubel?

Witajcie moi drodzy!

   Zdarzyło się Wam kiedyś kupić lakier do paznokci za więcej niż 15 zł? Jeżeli tak, to chętnie posłucham Waszych wrażeń, jaka to była firma i jak długo się trzymał. Dlaczego o to pytam? Z bardzo prostego powodu. Mnie osobiście nigdy nie zdarzyło się kupić lakieru do paznokci za więcej niż kilkanaście zł, dlatego jestem ciekawa, jak się sprawują te droższe i czy są warte swojej ceny.
   Po drogie lakiery nigdy nie sięgałam i zapewne tego szybko nie zrobię. Rozumiem- kupić drogi podkład, puder czy paletę cieni, ale po co przepłacać za lakier skoro za 2,50 zł możemy mieć prawdziwe cudeńko?
Mowa oczywiście o lakierze polskiej firmy Editt Cosmetics.


Plusy:
- szybchoschnący
- długa data ważności
- cena
- super krycie już po pierwszej warstwie
- trwały
- łatwo dostępny
- bogata gama kolorystyczna

Minusy:
- tandetne opakowanie
- krzywy pędzelek
- bąbluje po kontakcie z odżywką
- brak nr na buteleczce





  
 Moja opinia:
   Zbierałam się do zakupu tego lakieru o ho ho i jeszcze dłużej. Przed zakupem powstrzymywał mnie fakt, że posiadam już naprawde wiele lakierów do paznokci, których zapewne nie zużyję do końca, a nie lubię marnować kosmetyków i jedzenia. Lakiery Editt widywałam nie raz w różnych centrach chińskich lub w sklepach typu "Wszystko po 4 zł". Odstraszało mnie tandetne opakowanie produktu i krzywo przyklejona etykieta. Jednak... lakiery tej firmy przodowały w kosmetykach wszechczasów na stronie wizaz.pl, dlatego sama byłam ciekawa, tego "cuda". Wreszcie zdecydowałam się i zakupiłam... aż 3 buteleczki!

Cóż... z perspektywy czasu stwierdzam, że to była bardzo dobra decyzja! Jestem tymi lakierami po prostu zachwycona. Nie są to kosmetyki idealne i także posiadają wady, jednak ilość zalet jest miażdząca w porównaniu do minusów. Przede wszystkim- tak jak pisze producent na etykiecie, lakiery naprawdę mega szybko zasychają i później są nie do zdarcia przed 3-4 dni. To dla mnie bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę, iż inne lakiery wytrzymują na moich paznokciach max 3 dni, ale po tym czasie są już w stanie opłakanym. Bardzo dbam o dłonie i denerwuje mnie nawet najmniejszy odprysk. Od razu muszę zmyć wtedy lakier i pomalować na nowo. Jednak wiem, że są dziewczyny, którym nie przeszkadzaja trochę starte końcówki, więc z powodzeniem mogą go nosić tydzien na paznokciach, bo przewiduję, że nawet tyle jest w stanie wytrzymać w stanie w miare dobrym.
   Kolejnym plusem jest łatwa aplikacja, mimo źle ściętego pędzelka. Może mi się trafił jakiś felerny egzemplarz, ale nie jest to dla mnie jakąś wielką przeszkodą, która powoduje, że już nie kupię tego lakieru. Jeżeli chodzi o ciemne kolorki, to wystarczy już jedna warstwa, aby ładnie pokryc płytke paznokcia. Jest to idealne rozwiązanie dla kobiet, które mają mało czasu lub nie lubią siedzieć godzinę i malować paznokci. Ja jednak z przyzwyczajenia nakładam 2 warstwy. Zauważyłam, że  wtedy kolor jest bardziej intensywny i lakier dłużej się trzyma na paznokciach. 
   Dodatkowo szybkoschnąca formuła powoduje, że aż się chce używać tego lakieru, bo nie musimy siedzieć pół dnia z dłońmi w górze czekając na wyschnięcie. Łatwa dostępność i niska cena i bogata gama kolorów sprawiają, że lakier ten na pewno jeszcze nie raz zostatnie przeze mnie kupiony.

   Jedynym minusem, moim zdaniem dośc poważnym, który może go dyskwalifikować u wielu osób jest pojawienie się bąbelków po nałożeniu go na odżywkę. Ja zawsze przed malowaniem właściwym kłade odżywkę z Avonu i w ten sposób wyrównuję płytkę paznokcia oraz zabezpieczam ją przed ewentualnym zafarbowaniem. widzę, że będę musiała z tego zrezygnować, bo bąbelki powietrza wyglądają mało estetycznie i psują cały efekt. Wcześniej nie zauważyłam takiego zjawiska po zastosowaniu innych lakierów. Być może te z firmy Editt mają jakieś składniki, które dobrze nie łączą się z odżywka i stąd bąbelki. Zresztą, nie ważne... Kolejnym razem będę kładła ten lakier od razu na płytkę paznokcia mając cichą nadzieję, że jednak nie zafarbuje jej mimo dosyć intensywnego koloru.

Poniżej kilka zdjęć. Pierwsze bez lampy pierścieniowej, reszta z lampą. Niestety- aparat trochę przekłamał kolory. Lakier tak naprawde wpada delikatnie w fiolet, a nie w granat, ale nic na to nie poradzę. Kolejnym razem popracuję nad ustawieniami lampy, bo za bardzo się żarówka na paznokciach odbija, co może niektórym zakłócać odbiór. 



Moja ocena: 5,5/6
Cena: 2,50 zł






9 komentarzy:

  1. wooow pięknie wygląda na paznokciach :) i tylko 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś w mój punkt bo akurat mi się kilka lakierów przeterminowało :) powiedz mi jeszcze tylko jaka jest ich pojemność i jaką mają datę ważności? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojemnosc to 5 lub 6 ml, w zaleznosci, ktora wersja. Ten na zdjeciu ma akurat 6, ale mam troche inna buteleczke i ona ma wlasnie 5 ml. a wazne do konca 2015 roku ;) Takze mam nadzieje, ze szybko nie zgestnieja, a nawet jezeli, to nie szkoda wyrzucic lakieru za 2,5 ;)

      Usuń
  3. Zazwyczaj nie maluję paznokci, ale za jakiś ładny lakier chyba byłabym w stanie dać trochę więcej pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za ładny nie ;) dla mnie to za malo. co z tego, ze kolor jest super, jak wytrzymuje dzien-dwa na paznokciach. Ja bylabym dac wiecej niz 15 zl za naprawde trwaly lakier. Jednak wczesniej musialabym go juz wyprobowac.

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor....ja też nie kupuje droższych lakierów ,te tansze tez sa calkiem dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę patrzę tandetne opakowanie pewnie będzie beznadziejny, a tu patrzę kolor marzenie !
    Mogę się założy, że takiego kolorku nie znalazłabym w żadnych lakierach drogich firm.
    Zostawiam obserwację i zapraszam do odwiedzin mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomimo tyle minusików ładnie się prezentuje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.