sobota, 20 kwietnia 2013

Wygraj Wiosenną Metamorfozę

      Kochani! Wreszcie udało mi się stworzyć projekt, o którym marzyłam od dłuższego czasu. Mianowicie- ruszył konkurs w którym do wygrania jest wiosenna metamorfoza. Myślę, że wiele jest kobiet, które po cichu marzą o odmienieniu swojego wizerunku, ale albo wciąż nie mają na to odwagi albo brakuje pieniędzy. Teraz możesz wygrać metamorfozę wartą kilkaset zł całkowicie za darmo! Zapraszam wszystkie osoby z Lublina i nie tylko do wzięcia udziału. Przy dużej ilości osób przewiduję nagrody dodatkowe. 

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


2 komentarze:

  1. Fajny konkurs. :>
    Z chęcią wzięłabym udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapytałaś się mnie czy się nie boję? Cóż, może i trochę tak, ale jak się będziemy wszystkiego bać to nigdy nic się nie osiągnie. Przynajmniej tak mówią. Ciekawa jestem twojego wiersza, może z jeden opublikujesz ?
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział u sb.
    eyes-of-the-world.bloog.pl

    Nath xoxo.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.