wtorek, 16 kwietnia 2013

Bolesna prawda o kobiecych sylwetkach... kielich

FIGURY WĄSKIE DOŁEM:
- rożek
- kielich
- jabłko

Kielich:
- bardzo szerokie ramiona
- spory biust
- brak wcięcia w talii
- długie, smukłe nogi


      Największym problemem kobiet z figurą kielicha jest za bardzo rozbudowana górna partia ciała i wąziutkie biodra. Zestawy należy dobierać w taki sposób, aby wyeksponować walory sylwetki bez zbytniego obciążania góry.

NAKŁADAJ:
- ubrania z dekoltem w szpic
- jeansy z wąskimi nogawkami
- wysokie buty na słupku
- bluzki, sukienki żakiety taliowane
- ubrania odcinane pod biustem
- plisowane i rozszerzane u dołowi spódnice
- paski w talii

UNIKAJ:
- grubych swetrów i golfów
- ubrań z bufkami
- marynarek i płaszczy z dwurzędowymi guzikami
- ubrań w poziome paski
- szerokich spodni
- butów na cienkiej szpilce

Poniżej kilka zestawów mojego autorstwa:

TAK


NIE

4 komentarze:

  1. Co prawda nie jestem kielichem, ale wspaniałe rady. Na pewno mi się przydadzą i będę wiedziała jak doradzać koleżankom.
    I zapraszam do siebie.
    eyes-of-the-world.bloog.pl

    Nath. - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam owej figury. Ale rady bardzo dobre, dla takich osób.
    Pozdrawiam ;)
    I zapraszam na swojego bloga - bumblebee.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takiej figury.. Ale dobrze wiedzieć. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam taką figure :-(, nie podoba mi sie to

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.