niedziela, 16 listopada 2014

Kilka makijaży ;)

   Witajcie ;)
Dostałam kilka pytań, dlaczego już dłuższy czas nic się tutaj nie pojawia. To nie jest tak, że nic nie robię. Robię, ale nie mam czasu na robienie zdjęć, późniejsze ich wybieranie, kadrowanie, selekcję. .. To wszystko trwa, a ciężko rano stworzyć coś ładnego, natomiast wieczorem po 12 godzinach pracy zwyczajnie nie mam ochoty na pisanie bloga. Tak to już jest. Jeżeli mam czas, to coś tutaj wstawiam i piszę.

Dziś wstawię to, co zmalowałam w ostatnim czasie i zdążyłam zrobić zdjęcia.









I cos za czym nie przepadam, czyli ja w mrocznym wydaniu i ciemnym makijażu





9 komentarzy:

  1. a mnie się podobasz w ciemniejszym wydaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci ładnie we włosach spiętych na bok . bardzo korzystnie to wygląda i ta romantyczna kokardka mega pasuje :) pierwszy makijaż bardzo mi się podoba bo jest delikatny ale zarazem pięknie podkresla Twoje oczy.Szczególnie widać to na 2 zdjęciu od góry :) co to za pomadka,którą masz na zdjęciu w niebieskiej/turkusowej bluzce ? pozdrawiam Ania.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje. do pracy muszę miec zwiazane wlosy, a nadal chce wygladac ładnie, a wiec w taki sposob sobie radze. A pomadka to Bouriojs Rouge Edition velvet odcien nude-ist. pozdrawiam.

      Usuń
  3. moim faworytem jest ten pierwszy makijaż :) jest delikatny i kobiecy.

    http://www.littlecupofart.pl/2014/11/krotka-basn-o-ilustracji-mody.html - zapraszam na nowy post o ilustracji mody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała umieć się tak malować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne makijaże, lubie wyraziste looki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam bardzo jasnego podkładu. Zauważyłam,że też masz bardzo jasną cerę i Twój podkład nie odcina się od szyi . Mogłabyś mi polecić jakieś produkty do takiej karnacji jaką Ty sama posiadasz ? PS mam skórę normalną w stronę suchej bez wyprysków ale z fioletowymi podkówkami pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciemniejsze wydanie super :]

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i pozostawiacie ślad w postaci komentarzy. Bardzo mnie to podbudowuje i zachęca do dalszych działań.